۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

آگهی

اگر دنبال نسخه‌ی پی‌دی‌اف کتابهای  Lonely Planet یا بقیه راهنماهای سفر به زبان انگلیسی هستین به من خبر بدین. ممکنه اون کتابی که می‌خواین رو داشته باشم.

fergolita@gmail.com

chamedanak.blogspot.com

توضیح: این پی‌دی‌اف ها رو یکی از همسفرهام بهم داده و من هم به هر کسی که لازم داره میفرستم اما حجم کل کتابها در حدود پنج گیگا بایته و دسترسی من به اینترنت محدود و خیلی آهسته. بنابراین لطفا فقط کتابهایی که لازم دارین رو بهم بگین و از من نخواین که همه رو براتون بفرستم. کتابها اکثرا چاپ 2007 و 2008 هستند، درسته که تاریخ گذشته‌ن ولی خب مفت باشه ...؟ 

۶ نظر:

  1. اگه ممکنه بذارید تو وبلاگتون نسخه ی پی دی افش رو...هر کسی ممکنه هر وقی قصد سفر کنه و این کتاب میتونه به درد بخوره. راستی من هیمشه میخونمتون و توضیحات قشنگتون منو بیشتر علاقمند به مسافرت به امریکای جنوبی میکنه. موفق باشید

    پاسخحذف
  2. ممنون از اظهار نظرتون. کتابها در حدود چهار گیگا بایت جا گرفته‌ن و فکر نمی‌کنم وبلاگ جایی براشون داشته باشه.

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز، من دوست دارم بدونم آیا مشخصا در مورد استان «کبک» کانادا، در این مجموعه، کتابی هست؟ کتاب کاناداش رو دارم. اگر اختصاصا از استان کبک، کتابی هست، خیلی ممنون میشم ازتون که برای من هم بفرستین.
    ایمیل من:
    myquebecemails@gmail.com
    ارادتمند: محمد

    پاسخحذف
  4. می یام و می خونم ولی هیچ وقت کامنت نذاشته بودم.عاشق نوشته هاتم.

    پاسخحذف
  5. سلام. من تا ماه ديگه قصد سفر به فرانسه و هلند و اسپانيا رو دارم. خوشحال ميشم اگر پي دي اف اين سه تا رو بخونم!

    پاسخحذف
  6. محمد. براتون ایمیل زدم. متاسفانه کتابی از امریکای شمالی ندارم.

    ممنون از مژده. نظر لطفته

    زهره، لطف کن به من ایمیل بزن تا آدرست رو داشته باشم.

    پاسخحذف