۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

کسی از این وبلاگ خبر نداره!! :-)

بد هم نیست! جوابگوی مردم نباید بود!

۳ نظر:

  1. سلام...خوبین؟
    خوب در رابطه با نظری که تو وبلاگم در مورد پست دروغ بزرگ دادین...باید بگم...من خیلی کلی تر نوشته بودم..اینکه مهم نیس که تو قبلن بخاطر علاقه ی زیادی که داشتی..نتونستی عیبهای طرفت رو کامل ببینی...بهرحال برای اینکه کسی رو شناخت...باید زمان زیادی رو باهاش باشی...من منظورم این بود که در کل وقتی تو موقعیتش قرار گرفتی..ر برابر کسی که عیب هاش..اذیتت میکنه...هر کاری...واقعا هر کاری...بهتر از دروغ گفتنه....من تاکیدم..فقط رو دروغ گفتن بود...خیانت هم یه جور دروغه...

    پاسخحذف
  2. سلام فرا خانوم من مرتب نوشته هاتونو میخونم
    نمیدونم منو یادتون میاد یا نه، من چندباری براتون میل زدم
    شما برای من شخصیت خیلی جالبی داشته و دارید
    دوستتون دارم

    پاسخحذف
  3. سلام
    وبلاگ خودتون رو میگین یا وبلاگ منو؟
    :)

    پاسخحذف