۱۳۹۰ فروردین ۱۹, جمعه

اینجا جنگ شده!!

دیروز وقتی تظاهرات را دیدم یادم آمد که راهنمای سفر می‌گفت اینجا راهپیمایی امری عادی‌ست. امروز که افتادم بین جمعیت و پلیس که نمی‌گذاشت عبور کنم و بعد گازهای اشک‌آور، فهمیدم نه، جریان باید کمی تا قسمتی جدی باشد!! تجربه‌ی گاز اشک‌آوری هم نداشته‌ام بدانم باید چه کار کنم!! اما از شما چه پنهان حس شهادت‌طلبی هم پیدا کرده بودم که بروم علیه این دوست و رفیق آقای احمدی‌نژاد (اوو مورالس) شعار بدهم!!!
ماجرا دو روز است که شروع شده. عده‌ای کارمندان به بهانه‌ی افزایش حقوق ریخته‌اند توی خیابان، بعد گروههای دیگر به آنها پیوسته‌اند، و علیه دولت آقای مورالس شعار داده‌اند. کارلا می‌گوید، اینها همه عادی‌ست. رییس جمهور هم طرفداران دو آتشه‌ای دارد و هم مخالفین بسیاری. اما خب، در یک منطقه‌ی توریستی گاز اشک‌آور زدن معنایش این است که این دولت برای توریستها هم اهمیتی قائل نیست.
فعلا تا جریان در حد شلیک هوایی و گاز اشک‌آور است، توریستها دارند می‌گویند و می‌خندند و خوش می‌گذرانند. البته بگویم برای مردم عادی هم زندگی جریان دارد. توی همان خیابان که پوکه‌ی اشک‌آور کنار من فرود آمد، مامورهای شهرداری در حال تمیز کردن خیابان در بین جمعیت تظاهرکننده بودند. حالا که هاستلم را عوض کرده‌ام بیشتر به مرکز این تشنجات نزدیک شده‌ام! دسترسی به اینترنت هم آسانتر شده. می‌توانم اخبار را بخوانم و ببینم آیا این ماجراها واقعا جدی‌ست یا آقای مورالس تنها خواسته از احمدی نژاد تقلید کند!


۳ نظر:

  1. 1-دود سیگار یا هر دود دیگر را یه چشمانت برسان.

    2-سرکه را با آب مخلوط کن و با یک پنبه تمیز آن را به چشمانت بزن.

    3- اما یادت باشد هرگز هرگز هرگز از آب استفاده نکنی.

    اینها تجربه من نیست دیگران می گویند.این بلاگر شما هم که علامت نیشخند ندارد آدم بگذارد این زیر میرا و بخندد.اگر این نظر را تایید نکنی بهتر است.

    پاسخحذف
  2. سلام عزیزم خوبی


    پشتبند نظر قبلی

    همه چی آرومه من چقدر خوشحالم....

    پاسخحذف
  3. آره !
    چاره اش همون آب سرکه و دود سیگاره !

    واسه شمایی که اسپری ات همیشه دم دستت نیست ، خطرناکه این عملیات های ژانگولر بازی !!!

    بچم چه خوشش هم اومده رفته وسط دود و دم !

    پاسخحذف