۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

خیالبافی

چند روزی‌ست که دلم می‌خواهد در آرژانتین باشم. دلم برای روزهای آرام و شبهای دلنشین آرژانتینی تنگ شده. برای کافه‌های شیک و مدرنش، برای دنج‌خانه‌هایی که در آن با دوستان بنشینیم و شراب بنوشیم و موسیقی عالی در فضا طنین‌انداز باشد. چند روزی‌ست دلم برای خیابانهای آرژانتینی با درختهای بلند تنگ شده. دلم می‌خواهد آنجا باشم و در نور اعجاب انگیز پاییز بین سایه‌ی درختان بلند قدم بزنم و عکس بیندازم. دلم می‌خواهد در بوئنوس آیرس، تا صبح در خیابان باشم در کنار دخترهای مسافر بنشینم و دستبند بافتنشان را تماشا کنم، استرید به من گره زدن یاد بدهد و از جاهایی که می‌خواهیم ببینیم حرف بزنیم و خورشید که سر زد به خواب بروم.
شاید عکس‌العمل روزهای پر استرس گذشته باشد، اینکه روحم پرواز کند و برود به آرام‌ترین جاهایی که به خاطر می‌آورد، و در پیاده‌روهای روساریو و یا ایوان دنج کوچکی در تیلکارا آرام بگیرد. این روزها هیچ چیز بیشتر از گوش دادن به موسیقی آرژانتینی به من آرامش نمی‌دهد.

۳ نظر:

  1. می شه چند تا آهنگ خوبشون رو معرفی کنی؟

    پاسخحذف
  2. سلام به ناشناس.
    قبلا آهنگها رو روی فور شرد می‌گذاشتم که الان رمز عبور می‌خواد، مگا آپلود هم که توسط دولت فخیمه‌ی امریکا تعطیل شد، روی ساوند کلاود می‌تونم بگذارم اما نمی‌دونم توی ایران می‌شه بهش گوش داد یا نه (قابل دانلود نیست) و راهی برای گذاشتن لینک موسیقی به ذهنم نمی‌رسه. اگر کسی بتونه راهنمایی کنه حتما یه سری از آهنگهاشون رو آپلود خواهم کرد.

    پاسخحذف
  3. اگه اسمشون یا لینک یوتیوب هم بزاری خیلی خوبه
    مرسی

    پاسخحذف