۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

سفر دیگری در پیش است

یه جورایی مطمئن نیستم اصلا چرا دارم به این سفر میرم. تو این مدت نه کار درست و حسابی داشتم که پول درست و حسابی جمع کنم برای خرج سفر، نه اینکه واقعا اینجا جایی بوده که داشتم هلاک میشدم برای دیدنش! جای توریستیه. اکثر کتابهای راهنما برای پاناما و کاستاریکا راجع به فلان هتل پنج ستاره و بهمان کشتی و تفریحات قشر مرفه جامعه ست! با اینحال تجربه کردم که حتی در پر زرق و برق ترین مناطق، همیشه تجربه متفاوتی برای مسافر فلاکت زده ای مثل من و کوله پشتیش هست! این منم که با جیب خالی اما خیال آسوده ساعتها کنار دریا میشینم و از آفتاب لذت میبرم. این منم که یه رفیق پیدا میکنم تا ساعتها کوهپیمایی کنیم. این منم که تو هاستلها تو اتاقی که با هفت یا نه نفر دیگه مشترکه دوستان جدید پیدا میکنم که مثل خودم هستن. این منم که از بالا پریدن و سوار شدن به اتوبوسهای رنگارنگ و پر سر و صدای امریکای مرکزی از بودن با مردم هیجانزده میشم و ازشون خیلی چیزها یاد میگیرم. این منم که سعی میکنم مردم واقعی یه کشور رو لمس کنم.

خیلی خیلی جاهای دیگه دنیا هست که میخوام ببینم. فکر میکنم این آخرین سفرم به امریکای لاتین باشه. شاید برای همین میخوام سفر خوبی باشه. از همین الان دارم کوله م رو می‌بندم. و روز شماری میکنم. ۱۴-۱۳-۱۲-۱۱-...

۷ نظر:

  1. 10 روز دیگه مونده؟

    این سفری که میگین به نظر من از هتل 5 ستاره بیشتر میچسبه. خوش به حالت. ایکاش بودم از تجربیاتت استفاده میکردم.

    خوش بگذره. بی خبر نزار.

    پاسخحذف
  2. فکر کنم سفر خوبی بشه! خوش بگذره
    عیدتون هم مبارک

    پاسخحذف
  3. salaam fera jan … man ham raftani shodam … mibini :(ma seshanbe azeme iran hastim !!!!!:((vih …..

    پاسخحذف
  4. سفر به سلامت
    خوش بگذره

    پاسخحذف
  5. سلام،
    من که واقعا چندشم میشه از سفرهای لوکس، اولین باری که خیلی اتفاقی رفتم تو یه هاستل و دیدم که با پول کم چقدر میشه بیشتر از بودن تو یک هتل 5 ستاره خوش گذروند و اینکه غذا درست کردن تو هاستل تو یه کشور غریب از هر رستوران رفتنی خیلی خیلی باحالتره و لذت بخشه یک هفته تمام فقط به خودم فحش دادم بابت اون خرجهای الکی کو تو سفرهای قبلیم داشتم.

    پاسخحذف
  6. سلام من اولین بار هست میام اینجا

    ولی میگم خوش به حالتون.

    خیلی ها آرزوی سفر رو دارن شما به راحتی می تونید به هر کجای دنیا سفر کنید و دیدنی های آنجا رو ببینید ولی ما نمی تونیم میدونید چرا چون بی تجربه هستیم من 22 سال دارم و عاشق اینم که یک جهانگرد بشم البته مثل شما هر چند مدت یک سفر , امیدوارم که بتونم به آرزوم یعنی دیدن تمام دنیا برسم

    امیدوارم به شما هم خوش بگذره
    شاد و پیروز باشید

    پاسخحذف
  7. راستی آبجی یه کمک و راهنمایی به من میکنی برای آمدن به آمریکا یا کانادا؟ ( برای زندگی ) یعنی میخوام بدونم به من که لیسانس دارم و کمی پول دارم و البته جوان هستم ( منظور نیروی کار ) میگذارند بیام آمریکا زندگی کنم یا اونجا مال آدم خوباست ؟
    بعد از آمدن از سفرت منتظر جوابت هستم قربونت.
    راستی من لینکت کردم نمیخواد تو لینکم کنی. موفق باشی

    پاسخحذف