۱۳۹۳ آذر ۱۵, شنبه

بازهم عبور از نصف کره‌ی زمین.

اگر در یک فرودگاه به مکانی رسیدید که عده‌ی بسیاری به جای نشستن روی نیمکت توی صف ایستاده‌اند و با چهره‌های جدی به جلو خیره شده‌اند، یک نگاه کوتاه به مقصدشان بیاندازید. قول می‌دهم مقصدشان برلین باشد و هنوز نیم ساعتی به آغاز مسافرگیری هواپیما مانده باشد!
در برلینم. آب و هوای معتدل کالیفرنیا را گذاشتم و آمدم به برلین صفر درجه بارانی. پرواز خیلی سریع گذشت، قرص خواب خورده بودم و خوابیده بودم. تنها مشکلم در حال حاضر احساس سرماست. در خیابان، در فروشگاه و در خانه احساس سرما می‌کنم. غیر از اینها ملالی نیست...

۲ نظر:

  1. سلام فرشته جان. من مهسا هستم دوست بیتا از سانفرانسیسکو. امیدوارم برلین خوش باشید ولی غصه خوردم از کالیفورنیا رفتی. کاش میشد بیشتر هم را می دیدیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام مهسا جان. ممنون که سر می‌زنی. من هم وبلاگت رو دنبال می‌کنم.
      کالیفرنیا بسیار زیباست، اما جای من نیست. همیشه خوب و خوش باشی.

      حذف