۱۳۹۳ فروردین ۱۷, یکشنبه

آخرین پست چمدانک.

چمدانک خانه‌ی جدیدی پیدا کرد.
شاید اگر دولت ایران با اینترنت آشتی کند و وبلاگهای بلاگر روی خط ایرانی‌ها بیفتند، چمدانک دوباره زنده شود اما فعلا قرار است بگذارمش گوشه‌ی کمد خاک بخورد. ظاهرا وبلاگ جدید با فیلتر ایران مشکلی ندارد اما هیچ چیز را نمی‌شود پیش بینی کرد. فعلا اینجا هستیم، اگر این هم فیلتر شد یک چاره‌ی دیگر می‌بینیم. آرشیو این بلاگ هم همچنان روی هواست. هنوز نتوانسته‌ام راهی پیدا کنم که آرشیو به بلاگ جدید منتقل بشود. 
اسم وبلاگ جدید چمدانک نیست. بعد از اینکه شخص دیگری اسم چمدانک را برای وبسایتش انتخاب کرد، حس مالکیت و تعلق به این نام برایم کمرنگ شد. وبلاگ جدید یک اسم معمولی و غیر اختصاصی دارد: «قابهای روزانه‌». روزمره نویسی‌است، شاید هم بیشتر عکس. برایش یک خانه‌ی فیس بوکی هم ساخته‌ام. نمی‌دانم چقدر به بروز کردنش وفادار بمانم. فعلا که هست. 
الان که اینها را می‌نویسم، خودم هم در حال اسباب کشی‌ام. پنج طبقه وسایل را می‌برم بالا، با کوله‌ی خالی می‌آیم پایین. کم‌کم دارد تمام می‌شود. 
شما را در خانه‌های جدید می‌بینم.

http://dailyframesbyfera.weebly.com
https://www.facebook.com/pages/dailyframesbyfera

۷ نظر:

  1. با تشکر از شما که ما رو هم همراه وسایلتون، به خونه‌ی جدیدتون دعوت کردین :)

    پاسخحذف
  2. سلام و وقت بخير. هم خانه نو و هم وبلاگ جديد مبارک باشد.
    در آدرس زير، راه‌کاری ارائه‌ شده برای انتقال وبلاگ سرويس‌دهنده‌های ديگر به Weebly. نمی‌دانم آيا برای انتقال از Blogger هم کارایی دارد يا نه. برای اين‌کار به آدرس فيد rss بلاگر نياز است. گفتم اگر مايل بوديد امتحان کنيد:

    http://www.ehow.com/how_8508537_import-blog-weebly.html


    پاسخحذف
  3. سلام.
    این پست که فرستادین مربوط به تنظیمات قدیمی ویبلی میشه. تو تنظیمات جدید ویبلی راهی برای وارد کردن آدرس فید نگذاشتن. هنوز که موفق نشدم کاری انجام بدم.

    پاسخحذف
  4. در اين‌صورت پوزش می‌خوام. خودم در ويبلی اکانت نداشتم و نشد قبلا امتحان کنم. الان خواستم يک اکانت بسازم و خودم هم بين منوها و گزينه‌ها جستجویی کنم اما حتی با پراکسی هم اجازه نداد و گفت کشور شما از به‌کار بردن ويبلی منع شده. باز هم اگر راه‌کاری پيدا شد اطلاع می‌دهم.

    پاسخحذف
  5. عجب...
    متاسفم که این محدودیتها اعمال می‌شن. فعلا با خودشون تماس گرفتم ببینم چی جواب می‌دن. بازم ممنون.

    پاسخحذف
  6. امیدوارم بتونیم بهتر و بیشتر و راحت تر ببینیمت فرشته جان.
    من از فیلتر شکن برم بیرون ببینم اوضاع و کار وبار ویب لی چه جوریه...
    ممنون که می نویسی (گل)

    پاسخحذف