۱۳۹۰ مهر ۱۱, دوشنبه

آشتی با دوربین روز دوم

روز دوم به همان مکان قبلی رفتم، با این تفاوت که چهار ساعت راهپیمایی کردم و سعی کردم در عکاسی دقیق‌تر باشم. تعداد زیادی از عکسها را حذف کردم. نتیجه طبیعتا از روز اول بهتر بود اما هنوز به تنظیمات دوربین عادت نکرده‌ام. باید یک تک‌پایه برای خودم دست و پا کنم. آلبوم این آشتی‌کنان با عنوان دستگرمی روی پیکاسا عمومی شده اما احتمال می‌دهم که در ایران فیلتر باشد. عسکها بدون دستکاری و حتی برش هستند.
















چند تایی عکس اضافه هم هست که در پستهای جداگانه خواهم گذاشت.

۵ نظر:

  1. بسیار بسیار متفاوت تر از روز اول هستند و همچنان زیبا....مخصوصا میوه کاج و آن درخت زیبا

    ...و آن راه پله که خدا می داند با ذهن من چه کرد!!!

    پاسخحذف
  2. منت خدای را عزوجل که این وی پی ان نفتی ما راه افتاد دوباره ...

    این یکی مونده به آخریه غوغاااااااااست ..

    پاسخحذف
  3. عکسای روز دوم خیلی قشنگن. نور و رنگا و البته حتی کادرها همه بهترن
    می‌شه بپرسم دوربین چیه؟

    پاسخحذف
  4. سلام
    دوربین مدل قدیمی Canon Rebel xt (تو ایران به 350D معروفه فکر می‌کنم) و لنز زوم 200-28 Canon با دیافراگم 5.6-3.5. البته هیچکدوم استبلایزر ندارن و کارو سخت می‌کنن

    پاسخحذف
  5. salam

    ziba bood aks-ha

    پاسخحذف