۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

یک ترانه عاشقانه

 ترانه مرا به رنگ آبی رنگ بزن از گروه الفانته
ترجمه شکسته بسته من از این آهنگ که یکی از ساده ترین و زیباترین آهنگهای این گروهه. گروه الفانته گروه معروفی نیست اما من شخصا خیلی دوستشون دارم.

به شکنندگی (لطافت) تو، تو را به خواب میبینم و تو را نفس میکشم
به تمام دادنی ها، به سرنوشتها
ای آغاز من و پایان من
و به همه چیزهایی که در درون خود داری

به شکنندگی تو چون مانند باد هستی
چون خود آزادی هستی و به یک راز می مانی
و خیالات و واقعیات
چون همه چیز در کنار تو تازگی دارد

به همین خاطر اینجا هستم.
به همین خاطر به هیچ جا نرفته ام
به همین خاطر برای تو می میرم
 چون به من زندگی میدهی
وقتی مرا به عالم رویا میبری

مرا به رنگ آبی رنگ بزن در این صبح
با نور صدای خودت بر من بتاب
و در این صبح مرا از ایمان سرشار کن
چون زندگی هیچگاه رنگ خود را از دست نخواهد داد

روزمره گی مرا با یک بوسه پاره کن
به من بده هر آنچه که میخواستی بدهی
درباره معجزه رویاهایت برایم بگو
چون من امروز میخواهم در کنار تو بمانم

به ظرافت تو
چون تو باران و آتش هستی
آب چشمه
و گرما در زمستانی
آینده من و واقعیت من هستی
چون در کنار تو همه چیز خوب ست

به همین خاطر اینجا هستم. 
به همین خاطر به هیچ جا نرفته ام
به همین خاطر برای تو می میرم
 چون به من زندگی میدهی 
وقتی مرا به عالم رویا میبری

مرا به رنگ آبی رنگ بزن در این صبح
با نور صدای خودت بر من بتاب
و در این سحر گاه مرا از ایمان سرشار کن
چون زندگی هیچگاه رنگ خود را از دست نخواهد داد

روزمره گی مرا با یک بوسه پاره کن
به من بده هر آنچه که میخواستی بدهی
درباره معجزه رویاهایت برایم بگو
چون من امروز میخواهم در کنار تو بمانم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر